Magyar-angol szótár
magyar-angol nyitott és publikusan listázott szótár
névtelen látogató vagyok ebben a szótárban
Request for "szöveghű pontos fordítás"
- Elvállalható
- Aktív
- Közzétett
Szerkesztő
szöveghű pontos fordítás
close translation
kloʊ'z træ·nzleɪ'ʃʌ·n
kloʊz trænsleɪʃn
Hogyan tovább?
Tartalmat a szótár szerkesztői módosíthatnak, így csak ők dolgozhatnak a felhasználók által beadott kérelmeken. Ha részt kíván venni a munkában, lépjen kapcsolatba a szótárközösség adminisztrátoraival: admin, evirag, Péter Pallinger.

Leírás
A párom Tesco-s előfizetéssel volt a Békéscsabai Tesco-nál.. A tesco-tól kilépett. Ahogy kilépett az előfizetéseket azonnal m eg változtatták, amiről sem tájékoztatást sem hívást sem értesítést nem kaptunk.. Betettek a Classik 3 csomagba ha jól tudom.. Ennek a végén lesz jelentősége. Szóval áttettek és mi nem tudtuk. Ha jól tudom jogunk lett volna választanunk tarifát. Az üzlet is elismerte és értetlenül állt előtte. Amikor 90 ezer vagy 65 ezer Ft telefon számla jött, befizettük de nekünk ez nem jó váltsunk. Váltottunk Classic 1 re. Minden ok volt. Ebben az évben a párom bement az üzletbe hogy rákérdezzen az Internet előfizetésnek a vállalt hűség ideje meddig áll fent. Fejből nem tudta, mi tataroztunk így a papírok hiányában korrektűl az ügyintézőt kérdezte első kézből.. A hölgy azt felelte, hogy kb 1,5 hónap és lejár akkor menjen vissza. A párom visszament ismét rákérdezett. ekkor azt a választ kapta most már nincs hűségidő le tudják venni az előfizetést. Rákérdezett biztos..? Igen. Kötbér..? Nincs, mert lejárt a hűségidő. Mivel Van máshol telefon és munka miatt sick -et vettünk, közbe bekötötték a Digi tv-t nettel, nem volt ennyi internetre szükségünk. No ha lehet akkor szüntessük meg. Csak utána a számlázásnál az előfizetésen kívül + 46 ezer Ft lett kiszámlázva.. Nem értettük. azt láttuk hogy idő előtti internet megszüntetés az oka. Bementünk panaszt tettünk. Felvették a panaszunkat továbbították. Kérelmünket elutasították. Telefonon hívtam a központot ott is elmondták idő előtti, fizessük be majd jóváírják. Hozzá teszem nem kedves hanem mint aki nyűgből van a telefon másik végén. Írtam e-mailt. ismét elutasítottak, de közbe az üzletbe is panaszt tettünk. Az üzlet is írt, sőt elismerte hogy az ügyintézőjük hibázott. Elismerték írtak, mi írtunk és telefonáltunk. Fizettük közbe a havi számlánkat rendesen. De leírtam az ügy lezárásáig a nem jogos 46 ezer Ft-ot nem vagyok hajlandó kifizetni. Ezt is elutasították azzal, hogy nem áll módjukban a személyes beszélgetést kivizsgálni és annyi idő telt el, hogy ez nem lehetséges fizessük be. Sőt arra hivatkoztak, jogosulatlanul használtuk a Classic 3 csomagot. No de kérem, nem mi kértük.. hanem oda tették a páromat szó, írás hívás, jelzés nélkül.. Most kikapcsolták a 2 telefont. Novembertől felmondja a Telenor a szerződésünket. Így ők telefononként követelnek majd 51 -51 ezer Ft-ot, valamint 46 ezer Ft -ot, és a havi előfizetéseket a 2 telefon után januárig. Ugyanis most január 15 fele járna le a hűség időnk. Novembertől eddig..? Embertelen és inkorrekt.. Röviden a történetünk..